چک لیست سئو

ساخت وبلاگ

مقاله‌ها بنیادی یا این که شاخص آن تیم از پست هایی میباشند که برای شما بیشترین عنایت را دارا‌هستند و در واقع هسته وبسایت شما میباشند. چک لیست سئو در واقع آنها سبب می گردند که عموم وارد وب سایت شما شوند و یا این که تولید ها شما‌را بخرند. درین نوشته ی علمی می‌خواهیم بهبود درجه با محتوای بنیادی را گستردن دهیم.

همان دیگر کرنر استون (coerstone) شایسته ترین و مهم‌ترین محتوای تارنما شما هستند و در وبسایت شما منزلت بسیار مهمی دارا‌هستند و برای بهبود جايگاه با به کار گیری از آنها می بایست مطمئن گردید آکادمی رایا پارس که از چگونگی مورد نیاز منتفع باشند. محتوای بنیادی شما بایستی شایسته ترین نوشته‌علمی هایی باشند که در سایتتان قرار می دهید.

ولی چه گونه می قدرت سکو نوشته‌علمی های بنیادی خویش را در نتیجه ها کاوش خوب کرد؟ چه‌طور می قدرت از مقاله‌ها بنیادی و شاخص بیشترین سود را موفقیت و از آنها برای بهبود مرتبه خویش استفاده نمود؟ در‌این پست ما به شما توضیح میدهیم که محتوای بنیادی و یا این که شاخص چیست و چه طور می قدرت با استعمال از این مقاله‌ها جايگاه خویش را در حاصل کاوش بهبود اعطا کرد.

برای داشتن جايگاه خوب و بهتر چه کارهایی را نباید اعمال دهید؟!
قبل از اینکه به مواقعی که برای عالی کردن درجه خویش بایستی اعمال دهید بپردازیم، آغاز به طور مختصر راجع به اینکه چه کارهایی نباید ایفا دهیم کلام خوا‌هیم کرد و در ارتباط شیوه و پایه مرتبه بندی مشاجره میکنیم.

بی شک رایج ترین سوالی که از ما پرسیده می‌شود این میباشد  what is seo که “چه گونه وب سایت خویش را برای کلمه و واژه کلیدی X درجه بندی کنم؟” در شرایطی‌که میخواهید برای یک واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت کلیدی خاص جايگاه خویش را فراتر ببرید، آغاز می بایست گزینش نمایید که قصد دارید کدام مقاله و یا این که برگه را برای آن کلمه و واژه کلیدی خاص سئو نمائید.

همان طور که می‌دانید اضافه کردن واژه و کلمه کلیدی تحت عنوان هر شیت مدام برای شما موءثر نخواهد بود و در بعضا مورد ها فیض ی عکس خواهد داشت. در واقع شما می بایست صرفا یک توشه از عبارت کلیدی مهم خویش استعمال نمائید.

همینطور تایپ کردن 200 نوشته‌ی علمی در امر یک عبارت کلیدی کاری بی بهره خواهد بود. به خصوص هنگامی که آن‌ها‌را به یکدیگر پیوند نداده باشید!

در واقع شما برای بهبود درجه با محتوای بنیادی به یک محتوای شاخص نیاز دارید که بقیه مقاله‌ها در سایتتان مرتبط با مورد آن نوشته‌ی‌علمی باشند. با این درحال حاضر چه گونه اعتقاد نتایج میکنید که مطالب بنیادی شما درجه بسیار خیر و خوبی را در موتورهای کاوش دستیابی خواهند کرد و چه مواقعی را بایستی اعمال بخشید؟

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 16:07

Allow: همان طور که انتظار می رود، چک لیست سئو امر “allow” به ربات ها میگوید که مجاز به دسترسی به یک شیت اینترنت یا این که فهرست خاص میباشند. این امر قابلیت و امکان دسترسی به ربات ها به یک برگه اینترنت خاص را مهیا می نماید، در حالی که سایر صفحه های اینترنت جان دار در پرونده را مجاز نمی داند. کلیه موتور های کاوش این امر را تشخیص نمی دهند.

Crawl-delay: مراد از امر تانی خزنده این میباشد که ربات های عنکبوتی موتور کاوش از اضافه توشه به دست آوردن سرور پرهیز نمایند. آکادمی رایا پارس به مدیران این قابلیت را می‌دهد که میلی ثانیه، مقطع فرصت انتظار ربات در میان هر درخواست را معلوم نمایند. در اینجا مثالی از امر Crawl-delay برای انتظار 8 میلی ثانیه اورده شده میباشد:

Crawl-delay: 8

گوگل این فرمان را تشخیص نمی دهد، اگرچه موتور های جستجوی دیگر این عمل را اعمال می‌دهند. برای Google، سرپرستان میتوانند فرکانس خزش را برای وبسایت خویش در سرچ  کنسول تغییر و تحول دهند.

پروتکل نقشه وبسایت در پوشه robots.txt چیست؟
پروتکل Sitemaps به ربات ها یاری می نماید تا بدانند چه چیزی را بایستی در خزیدن تارنما خویش قرار دهند.

Sitemap یک فولدر XML میباشد که به طور ذیل میباشد:

این یک لیست قابل قرائت بوسیله ماشین از مجموع صفحه ها یک سایت میباشد. از روش پروتکل Sitemaps، لینک و پیوند what is seo بدین نقشه های وب سایت قادر است در پرونده robots.txt مو جود باشد. پوسته به طور تحت میباشد: “نقشه تارنما:” و درپی آن نشانی اینترنت فولدر XML وجود دارااست. یکسری مثال را میتوانید در پوشه Cloudflare robots.txt در صدر ملاحظه کنید.

در حالی که پروتکل Sitemaps به شما اعتقاد میدهد که ربات های عنکبوتی اینترنت در هنگام جستجوی تارنما چیزی را از دست ندهند، ربات ها همچنان فرایند خزیدن معمول خویش را دنبال می نمایند. نقشه های وب سایت ربات های خزنده را بدون چاره نمی نماید صفحه ها اینترنت را به ترتیب گوناگون حق تقدم بندی نمایند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:44

بعداز اینکه دریافتید دارایی خزش چیست حقیقتاً می بایست چک لیست سئو بدانید که گوگل کدام URL ها را در وبسایت شما می خزد. فقط شیوه فهمیدن آن این میباشد که به داده ها مرتبط با سرور وب سایت خویش نگاه فرمایید.

گزارش های سرور خویش را اخذ کرده و به آنان نگاه نمائید.
بسته به نوع میزبانی شما ، ممکن میباشد مدام نتوانید پرونده های گزارش خویش را اخذ نمائید. با این هم اکنون ، درصورتی که حتی فکر‌میکنید که به جهت تعالی بودن وب سایت خویش می بایست روی سئو دارایی خزش (crawl budget) عمل نمائید ، آکادمی رایا پارس می بایست آنان‌را اخذ فرمائید. در شرایطی که صاحب خانه شما اذن اخذ آنها را نمی دهد ، می بایست صاحب خانه خویش را تغییر تحول دهید.

اصلاح دارایی خزیدن وبسایت شما بسیار مشابه به تعمیر ماشین میباشد. با نگاه کردن به بخش بیرونی نمی توانید آن را تعمیر نمائید ، بایستی موتور آن را گشوده فرمایید. در بالا نگاه به داده ها مرتبط با وبسایت خویش بیاندازید. به‌سرعت متوجه خواهید شد که در گزارش ها اشکالات بسیار متعددی وجود دارااست. تعداد متعددی از ارور های 404 متداول را پیدا میکنید که فکر می‌کنید بی مضمون‌ می‌باشند ولی حقیقت این میباشد که شما بایستی آنان را برطرف نمائید. what is seo شما بایستی این اشکالات را از میان ببرید و مطمئن گردید که تارنما شما مشکلی ندارد.

روش های ارتقاء دارایی خزش چیست
اکن.ن شما می‌دانید میزان دارایی خزش چیست بیایید مواقعی را نظارت کنیم که در واقع تعداد صفحاتی که گوگل قادر است در تارنما شما خزش نماید را بهبود می‌بخشد. در پی این مفاد ارتقا میزان دارایی خزش را معرفی خوا هیم کرد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 109 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:26

ورژن بدون‌پول Yoast سئو دربرگیرنده تعدادی نظارت و خصوصیت برای یاری به شما در بهبود لینک داخلی میباشد. در سطح پست ، چک لیست سئو افزونه یواست بهینه سازی به شما اعتقاد و باور میدهد که لینک های داخلی شما کوشش خیر و خوبی دارا‌هستند. در متاباکس افزونه ، چک لینک و پیوند های داخلی به وسیله یواست بهینه سازی در حیث گرفته می‌گردد و تحقیق می نماید که آیا در متن خویش لینک و پیوند های داخلی به بقیه صفحه های سایت خویش تولید نموده اید و یا این که نه. همینطور نظارت می نماید که آیا این لینک و پیوند ها دنبال می گردند یا این که دنبال نمی‌شوند. برای اخذ گلوله سبز برای نظارت های انجام یافته بوسیله یواست بهینه سازی ، پیوند های داخلی متنی را به محتوای مرتبط در وب سایت خویش اضافه فرمایید.

شمارش گر پیوند متنی
در‌صورتی‌که Yoast بهینه سازی را نصب کرده باشید ، در مرور کلی پست خویش ابزاری اثرگذار به اسم شمارش گر پیوند متنی خواهید داشت . این ابزار شمارش پیوند های داخلی در یک پست را به عهده داراست و نظارت می نماید که کدام پست ها بایستی لینک و پیوند های بیشتری را اخذ نمایند. آکادمی رایا پارس این مورد ها به شما یاری می نماید تا به صورت هدفمند بر روی ساختار تارنما اتومات فرمایید .

لینک و پیوند داخلی سهل با یواست seo پریمیوم
پلاگین ی یواست seo پریمیوم با به کار گیری از ابزار سفارش برای لینک و پیوند داخلی ، به شما یاری می نماید پست های مرتبط را برای لینک دادن پیدا فرمایید و بهبود ساختار پیوند های داخلی شمارا بسیار سهل وآسان خیس می نماید. هنگام یک تایپ کردن پست ، میتوانید فورا با کشیدن لینک به ویرایشگر به یک پست مرتبط لینک دهید. این ابار پیشنهادات را در نوار کناری Yoast سئو در سمت راست برگه مشاهده خواهید کرد.

بلوک نوباوه و خواهر و اخوی
در ویرایشگر بلوک وردپرس ، شما همینطور می‌توانید به راحتی صفحه ها بچه و خواهر و اخوی را با Yoast سئو premium به یکدیگر لینک و پیوند دهید. what is seo درصورتی که میخواهید مطمئن گردید که تمامی صفحه های نوباوه و خواهر و اخوی را به هم لینک و پیوند داده اید ، فقط بلوک خواهر یا این که اخوی یا این که صفحه ها فرعی را تعیین فرمایید ، آن را به پست خویش اضافه فرمایید. اما ، این آیتم فقط برای اشکال پست سلسله مراتبی عمل می نماید .

غربال محتوای یتیم
برای معمولی خیس کردن یافتن پست هایی که به آن لینک ندارند یا این که صفحه های یتیم ، Yoast بهینه سازی Premium  دارنده غربال محتوای یتیم میباشد. این خصوصیت به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد پست ها و صفحه ها دیگر وبسایت خویش را ملاحظه کنید که به کدام پست ها و صفحه ها ابداً لینک و پیوند داده نشده میباشد. آنگاه شما می‌توانید برای آنان لینک و پیوند سازی داخلی را نیز اجرا دهید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 15:26

پس از این که نیاز برای استفاده کننده ساخت‌و‌ساز شد چک لیست سئو شما بایستی یک راه حل کلی ارائه دهید تا نیاز مخاطب رفع خواهد شد، به عنوان مثال در شرایطی که یک کمپانی طراحی وب دارید، می بایست در نصیب ساخت‌و‌ساز نیاز بیان نمایید که استفاده کننده با داشتن وبسایت به چه مزایایی دست پیدا می نماید و در حالتی‌که وب سایت نداشته باشد چه مشکلاتی برای وی پیش خواهد آمد.

در بخش رفع نیاز هم بایستی بگویید که برای داشتن یک وب سایت می‌توانید از سرویس ها ما به کارگیری نمائید آکادمی رایا پارس تا شایسته ترین وب سایت را با بها مطلوب یا این که چگونگی مطلوب اخذ نمایید.

اعتنا داشته باشید که نباید ابدا یک ریپورتاژ اطلاع رسانی که کتابت کردید را در تمامی رسانه ها تکثیر دهید، این عمل سبب اثر ریپورتاژ را از در بین خواهد پیروزی، پس بایستی برای هر رسانه یک محتوای خاص داشته باشید و به هیچ عنوان نیاد محتوا ها اسکن باشند.

ولی این موردها کلیه اصول کتابت یک ریپوتاژ نبودند البته مهم‌ترین آن ها می باشند، ما برای این که خیلی نوشته ی علمی وقتگیر و خسته کننده نشود عملکرد کردیم تنها این مفاد را معرفی کنیم تا شما وقت زایدی برای تلاوت آن نگذارید.

توده بندی

مجموعاَ ریپورتاژ اطلاع رسانی یکی‌از شایسته ترین what is seo طرز های تبلیغاتی برای تارنما میباشد و قادر است به شما تا حد بسیار متعددی یاری دهد، در حالتی‌که قصد دارید هم تبلیغات بهتر داشته باشید و هم بر روی seo شما اثر خیر و خوبی بگذارد، میتوانید از ریپورتاز استعمال نمایید، ما کارایی داشتیم درین نوشته ی علمی به شما اطلاعاتی درباره ریپورتاژ اطلاع رسانی ارائه نماییم تا بیشتر با آن آشنا گردید و آن را به شغل بگیرید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:34

اکثر وقت ها زمان ها، یک وبسایت یک یا این که دو بک پیوند به دست میاورد که نسبت به سایر انقطاع شد‌ه‌است،که بیشتر از سایرین بازدید به وب سایت را هدایت می نماید. اینها هدف ها اساسی کلاه سیاه می باشند. تاکتیک انتخابی آن‌ها تماس با رئیس تارنما با اسم مالک وب سایت برای درخواست حذف بک لینک و پیوند میباشد. با یک سری مرحله بی آلایش می اقتدار از این نوع حمله پرهیز کرد. چک لیست سئو در صدر، یوزرها بایستی با رئیس تارنما یک بک پیوند مهم مشورت کردن نمایند و معلوم نمایند که یک درخواست حذف حقیقی چه گونه خواهد بود.

یوزرها می بایست مشخص و معلوم نمایند آکادمی رایا پارس که درخواست تنها از یک نشانی پست الکترونیک ارسال می‌شود. یوزرها هوشمند ممکن میباشد پیشنهاد نمایند که‌این درخواست دربرگیرنده یک عبارت خاص میباشد. همینطور این یک طرز عالی میباشد که تمامی شایسته ترین بک لینک و پیوند ها را با هم سازماندهی فرمایید و کلیه آن‌ها را بطور هم‌زمان تحقیق نمائید. به این ترتیب، مشاهده هر تغییری که مخاطب نیاز به پرسیدن از مدیریت اینترنت داشته باشد راحت خیس میباشد.

وب سایت خویش را ایمن نمائید.
با داشتن بدافزار و هکرهایی که آن را در آن قرار می‌دهند، یک کدام از مهم ترین تهدید‌ها آنلاین، امنیت یک تارنما از دسترسی غیرمجاز حق تقدم اساسی میباشد. بسته به نوع خدمت صاحبخانه استفاده کننده، ممکن میباشد یکسری پلاگین یا این که پلاگین برای تقویت امنیت ورود رئیس وجود داشته باشد. در موقعیت ایده آل، بایستی چیزی مشابه به پلاگین Google Authenticator داشته باشید، what is seo که خلال اسم کاربری و رمزعبور، به کد تصادفی ارسال گردیده به تلفن هوشمند نیز نیاز داراست.

آیتم دیگر داشتن رمزهای عبور حاذق با اعداد، نمادها و املای خاص میباشد که بعید میباشد هکرها پیش گویی بزنند. داشتن حمایت کننده گیری منظم از فولدر ها و مقر داده میتواند به دست‌کم رساندن زخم ناشی از حمله یاری دهد. آخر و عاقبت، درصورتی که سایتی اذن لود را می‌دهد، می بایست در زمینه‌ی شیوه نصب اپ آنتی ویروس با صاحبخانه مشاوره نمایید.

نسخه برداری برداری را پژوهش نمایید.
همان گونه که درین نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی منفی چیست گفتیم، نشر محتوا یکی از دیگر از ابزارهای فراهم در باکس ابزار black-hat میباشد. با دقت تخت‌گاز تکثیر محتوای نسخه برداری گردیده، یوزرها به رنج می‌توانند هر پست غیرمجاز بوسیله خویش را ردیابی نمایند. خوشبختانه خدمت هایی وجود دارااست که به راحتی میتوانند از پس این نوع شغل الکترونیکی برآیند. یک کدام از این سرویس ها به وسیله Copyscape  ارائه می‌شود. تک تک آنچه که استفاده کننده نیاز داراست اینست که یک URL یا این که یک تیم متن وارد نماید و Copyscape آن را در مقابل مجموع اینترنت پژوهش می نماید.

برای به کار گیری از این خدمت، یوزرها بایستی یک ایندکس ساخت و ساز نمایند و اعتبار خریداری نمایند، البته این فعالیت دشوار وجود ندارد. مخارج Copyscape بسیار مطلوب میباشد، به ویژه برای سرویس ها ارائه گردیده. هنگام روبرو شدن با یک اسکن الکترونیکی، مجال اساسی میباشد. هرچه زودتر محتوای جعلی را تشخیص داده و به گوگل هشدار دهد، موقعیت بهتری خواهد داشت.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 17:27

در این‌راه ابزارهای متعددی وجود دارااست که به شما امداد می نماید تا برچسب های متا را به صحت به کارگیری نمایید. در اینجا دو گزینه از این ابزار ها ارائه داده گردیده اند:

افزونه Yoast بهینه سازی برای وردپرس: چک لیست سئو Yoast یک پلاگین توانا سئو برای وردپرس و یک کدام از لبریز دانلودترین ابزارهای سئو و meta tags میباشد. با به کارگیری از پلاگین ی یواست بهینه سازی، تمامی صفحه های و پست هایی که منتشر میکنید دارنده مورد های متفاوت برای ارتقا اشتراک اجتماعی، سئو seo، به روزرسانی برچسب ها و بقیه فراداده ها میباشند. آکادمی رایا پارس یواست بهینه سازی همینطور به شما قابلیت و امکان میدهد یک واژه کلیدی وارد نمایید که به برچسب های متا اضافه نمیشود، بلکه به back-end  اذن میدهد پست شمارا تجزیه و چک نماید.
BuzzStream Meta Tag Extractor: در شرایطی‌که به نمودار متاداده ای که بوسیله رقابت شما به کار گیری میشود، نیاز دارید، Meta Tag Extractor BuzzStream  یک راهکار بی آلایش میباشد. کافی میباشد لیستی از URL ها را نسخه برداری و مکان گذاری فرمائید و داده ها متا تگ به شما ارائه می گردد. حتی یک مورد برای بارگیری تحت عنوان یک پوشه CSV وجود داراست تا بتوانید لیست های گران قدر را به‌سرعت آیتم پژوهش قرار دهید. این یک شیوه سریع و آسوده برای سازماندهی این اطلاعات در شکل نیاز میباشد. با به کار گیری از متا تگ تالیف کننده می اقتدار موتورهای what is seo کاوش را اسم موفقیت که محتوایی را نوشتند.
عده بندی
متا تگ ها بخشی مهم از HTML میباشند و میتوانند بهینه سازی را پایین تأثیر قرار دهند و در روزهای ابتدایی وب، آن‌ها نشانه و یا این که سیگنالی برای موتورهای کاوش بودند تا بفهمند محتوای یک ورقه چیست. با این حالا، بعضی مانند عنوان ها و توضیحات متا، بیش تر از هر مجال دیگری مداقه دارا‌هستند. اگرچه از فراداده کمتری استعمال میشود، البته همچنان او‌لین برداشتی میباشد که هم برای ربات ها و هم برای اشخاص از وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز خواهید کرد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 16:06

زمانی که یک کمپانی محصول و محصولی را ساخت‌و‌ساز می نماید توقع دارد که بتواند آنرا به راحتی به فروش رساند. ولی پیش از آن می بایست نامی مطلوب برای آن گزینش کرد. گزینش نام برای کالا عمل بسیار دشواری میباشد. چک لیست سئو در صورتیکه نامی که شما برای مال آخری گزینش می‌کنید آکادمی رایا پارس دیدنی نباشد، کارایی های بازاریابی شما برای جذب استفاده کننده و خریدار دوچندان میگردد. یک اسم نامناسب ممکن میباشد که سبب گردد شما ابداً نتوانید کالای خویش را به فروش رسانید.

برای ادامه این نوشته‌علمی قصد داریم یک سری نکته بی آلایش البته بسیار اساسی را در تعیین اسم تذکر کنیم. چنانچه قصد ساخت یک فروشگاه اینترنتی را دارید این قسمت از نوشته ی علمی را از دست ندهید!

چرا نام محصول اساسی میباشد: اسم محصول در بهینه سازی وبسایت شما چه نقشی بازی می نماید
در بیزنس، اسم بی آلایش ترین چیزی میباشد که میتوان از آن متنفر شد. (در بازاریابی برای توضیح این مقاله همواره تنفر هواداران مجموعه ها از یک دیگر را نمونه می‌زنند. برای مثالً طرف داران مجموعه برد، از دسته استقلال فقطً به خیال و خاطر اسم آن متنفر می‌باشند و اهمیتی به روش بازی این مجموعه نمیدهند.) به عنوان مثالً یک کمپانی کیم سازی اسم کیم های خویش را از روی تولیدات کمپانی اپل (شرکتی آمریکایی که تلفن همراه های هوشمند و لپتاپ های آن مشهورند) تعیین نموده است.  what is seo و مشتریان حتی پیش از پیشنهاد کیم چگونگی آن را از روی اسم آن قضاوت خواهند کرد. در واقع مخاطبان در میان اسم کیم و کیفیتی که جنس اپل داراست یک این همانی ساخت‌و‌ساز می نمایند. ( این همانی در روانشناسی حالتی میباشد که شما دو پدیده گوناگون را بدلیل یک نقطه مشترک همسان فرض می‌کنید.)

اسم کالای شما صرفا عاملی میباشد که در کاتالوگ کالاهای مارک شما نوشته می‌گردد و به همین آسانی اسم یک متاع قادر است توفیق فروش آن را ضمانت نماید.

نمونه: قورباغه مایوس اسم نوعی کیم خوشمزه میباشد، متاع بسیار بهتر میباشد البته گزینش اسم وحشتناک بد میباشد. چه کسی خواستار آزمون قورباغه (قورباغه بسیار خوشخوراک میباشد اما مشاهده کرد همگانی درباره طعم آن منفی میباشد.) برای دسر میباشد؟

اسم یک مال به خیال و خاطر سپاری آن را تسهیل می نماید. اسم های غامض در صنعت های گوناگون را میتوان نمونه زد که خویش اسم بازدارنده به خیال و خاطر سپاری مال پایانی کمپانی می‌گردد.  

دو ادله به خیال و خاطر سپاری جنس و ترغیب استفاده کننده به خرید متاع از مهم‌ترین دلایلی میباشد که بایستی برای گزینش اسم مطلوب برای تولید ها تولیدی خویش، فرصت کافی صرف نمایید. می دانیم که فرصت شما محصور میباشد البته اطمینان نمایید وقتی که صرف تعیین اسم مطلوب میشود، به طور کاملً پر ارزش و سودآور میباشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 17:57

هنگام ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا همت نکنید برای فریب گوگل محتوا ساخت‌و‌ساز نمائید. بلکه مقصود خویش چک لیست سئو را ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب برای کاربر پایانی خویش بگذارید. به خاطر داشته باشید که گوگل در تشخیص محتوای کیفیت عالی بسیار ماهر کار می نماید بدین ترتیب محتوای خویش را بسیار حرفه‌ای ساخت و ساز فرمائید.

هنگام ساخت محتوا موردها ذیل را در حیث داشته باشید:

تا مکان ممکن از تایپ کردن محتوایی کمتر از 2000 واژه و کلمه اجتناب فرمایید.
برای محتوای خویش پیوند های داخلی و بک لینک و پیوند های  آکادمی رایا پارس کیفیت عالی ساخت نمایید.
منابع خویش را بیان فرمائید و مجموع داده ها خویش را بر طبق آمارها و مطالعات صورت گرفته ارائه دهید.
از تصاویر کیفیت خوب برای تصاویر اساسی صفحه ها منفعت بگیرید.
از لغت ها کلیدی در متن صفحه ها خویش به کارگیری فرمائید البته در استعمال آن زیاده روی نکنید.
محتوایی تولید نمایید که با فراگیری به حل خطاها یوزرها به پردازد.
جستجوی صوتی روز آپدیت گسترش می‌یابد و محتوایی که به ذکر طبیعی اشخاص نزدیکتر باشد سکو بهتری خواهد گرفت. براین اساس از ترجمه های ربات مانند در محتوای خویش به پرهیزید.
4- مطمئن شویدکه ساخت وب سایت شما ریسپانسیو میباشد و کاربری تارنما خویش در دستگاه های متفاوت را تحقیق نمائید
پیاده سازی ریسپانسیو امروزه یک لزوم میباشد و خیر یک گزینش، گوشی های هوشمند به شدت همگی گیر گردیده‌است و روز آپ دیت یوزرها بیشتری از تلفن همراه برای جستجوی اینترنت استعمال می نمایند. به خیال و خاطر داشته باشید که پس از پیاده سازی ریسپانسیو مسلما کارکرد وبسایت خویش در تلفن همراه های تلفن همراه را رسیدگی فرمائید. امروزه مجموع وبسایت ها از قابل انعطاف افزارهای مدیر محتوا فایده میبرند و شما می‌توانید تعداد بی غایت عنصر به قسمت های متفاوت وبسایت اضافه فرمائید و این موادسازنده ممکن میباشد در گوشی به صحت در دسترس نباشند.

5- سئو تجربیات کاربری وب سایت خویش را بدون شوخی بگیرید
تجربیات کاربری و رابط کاربری دو مقوله به هم پیوسته میباشند. در تجربیات کاربری شما هنگام پیاده سازی موادتشکیل دهنده به تجارب پیشین مخاطب دقت میکنید. برای مثالً در‌حالتی که استفاده کننده عادت داراست که منوی وبسایت در تلفن همراه را در صدر سمت چپ بصورت سه خط افقی قابل کلیک مشاهده نماید. what is seo شما می بایست این مسئله را در پیاده سازی رعایت فرمائید.

برای آنکه مخاطب در وب سایت شما براحتی به صفحه های دلخواه خویش منتقل خواهد شد مفاد ذیل را در لحاظ داشته باشید:

در بالای صفحه های وبسایت از breadcrumbs استعمال فرمائید.(وضعیت فعلی مخاطب را با قابلیت و امکان رفتن به قسمت های گذشته با یکسری پیوند متنی بی آلایش مهیا می‌آورد.)
سرعت کاوش در وب سایت خویش را ارتقا دهید.
وبسایت خویش را بیش تر از حد با گرافیک لبریز نکنید.
منوی مهم خویش را طوری پیاده سازی فرمایید که کاربری آن بی آلایش باشد.
از تگ ها و طبقه بندی برای مجموعه بندی محتوای خویش سود بگیرید.
از پاپ آپ ها (پنجره های بازشو) زیاد استعمال نکنید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 119 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:34

صفحه های تجاری را در کل کانال های اساسی (رخ بوک ، Pinterest ، اینستاگرام ، توییتر) تولید نمائید و باور نتیجه ها فرمایید که پروفایل های رسانه های اجتماعی شما seo گردیده‌است.

مرتباً پست های دیدنی و هدفنمد ارسال فرمایید. چک لیست سئو پست ها مدام نباید از سایت شما باشد بلکه محتوای مرتبط با نکات مرتبط با مهاجرت، کارهایی که می بایست در مهاجرت اعمال دهید، آکادمی رایا پارس چیزهای جالبی برای فهمیدن درباره مقصد که تبلیغاتی وجود ندارد ولی مواقعی میباشد که خوا‌نندگان برای قرائت و به اشتراک گذاری آن ها مجال تخصیص می‌دهند.

اسم مارک خویش را در تک تک کانال ها رصد کرده و مطمئن گردید که به هرگونه حیث عالی یا این که بد جواب می دهید.
دارایی ای برای کمپین های ماهانه در شبکه‌های‌اجتماعی تخصیص دهید.
تحقیق نمایید what is seo که کاغذ به اشتراک نهاده گردیده از وبسایت شما در شبکه‌های‌مردمی به صدق نماد داده گردیده باشد (عکس، تیتر و توضیحات عالی).
ساخت‌و‌ساز محتوای تبلیغاتی یا این که آموزنده
آغاز می بایست فی مابین آنچه برای افزایش hotel هتل خویش منتشر میکنید و آنچه برای اگاهی خریدار از فرد خویش ارسال می‌کنید تعادل برقرار نمایید. از روش شبکه‌های‌اجتماعی میتوانید با گاز مهمانان خویش را درخصوص پیشنهادات و تخفیف ها آگاه نمایید. با این هم اکنون ، با تبلیغ بیشتراز حد تجارت خویش ، میتوانید اعضای خویش را از دست دهید.

هیچ گاه فراموش نکنید که مدام می بایست محتوای خویش را بهبود ببخشید چون هرچه محتوای خویش را بیشتر بهبود دهید ، بیشتر چشم می‌شوید. در غایت ، بهبود محتوای شما به شما این قابلیت را می‌دهد که با تمایز دادن از رقبا ، در رقابت همگام باشید.

شماره 7 : لینک و پیوند سازی
پیوند سازی هنوز هم یکی تأثیرگذارترین دست اندرکاران مرتبه بندی میباشد و تصاحب کردن پیوند های با کیفیت بالا برای حصول به درجه های بالا مایحتاج میباشد.

تصاحب کردن بک لینک و پیوند مدام مشقت بار و وقتگیر میباشد و می بایست مراقب باشید که از یک فرایند طبیعی طبعیت می‌کنید و از تارنما های بی چگونگی پیوند اخذ نکنید (حتی در صورتی‌که به نوعی مرتبط با مسافرت باشد) ، چون در‌این دستور در دراز مقطع برای کسب و کار شما عالی وجود ندارد.

بی آلایش ترین صورت ساخت لینک – پیوند سازی داخلی میباشد که هیچ زمان نباید ان را فراموش فرمایید.

پیوندهای داخلی می‌تواند به یک‌سری نحوه به تارنما شما یاری دهد. Google از پیوندهای داخلی برای کشف صفحه های بیشتر از وبسایت شما و ادراک خوب آن ها به کارگیری می نماید و یوزرها میتوانند با کلیک بر روی یک لینک داخلی داده ها بیشتری درباره یک مسئله پیدا نمایند یا این که از کاغذ دیگری از وبسایت شما بازدید نمایند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 17:34

این نصیب نقطه ضعف اکثر سئوکارها میباشد. چک لیست سئو تارنما هایی که تعداد متعددی پیوند ورودی دارا‌هستند، ممکن میباشد برای گویش اساسی وب سایت رنک نیکی بگیرند، البته در لهجه های دیگر توفیق چندانی نتایج نخواهد شد. چنانچه که شما میخواهید در همگی لهجه ها تلاش موفقی داشته باشید، بایستی روی بهینه سازی این لهجه ها نیز فعالیت نمایید و آن‌ها را نیز تقویت نمائید.

شما می بایست محتواهای قدرتمندی بنویسید تا اشخاص دیگری هم که در زمینه ی موضوعات مرتبط می نویسند، ترغیب شوند به محتوای شما لینک و پیوند دهند. هنگامی که محتوای شما تحت عنوان یک رفرنس قابل استعمال باشد، وب سایت های دیگر هم مشتاقانه به آن لینک و پیوند خواهند بخشید که سبب ساز ارتقاء اعتبار وبسایت شما و حصول رده های خوب در موتورهای کاوش گردد.

 

۵ نکته برای بهبود بهینه سازی تارنما های چندین زبانه
در شرایطی‌که که نمی دانید چطور بایستی seo تارنما های یک‌سری زبانه را اجرا دهید، نگران نباشید. در‌پی ما پنج استراتژی بلندتر را که میتوانید از آغاز برای seo وبسایت تعدادی زبانه خودتان در پیش بگیرید را پژوهش خوا‌هیم کرد.

شما می‌توانید هریک از این موردها را با به کارگیری از پلاگین چندزبانی TranslatePress و پلاگین seo حاذق آن جاری ساختن دهید. این پلاگین براساس شایسته ترین شیوه های seo تارنما مندرج میباشد و به همین خیال قادر است امداد بسیار متعددی به شما نماید. با دیگر پلاگین های یکسری زبانه کردن تارنما نیز اشنا گردید.

۱- ترجمه URLها
یکی عناصری که اکثر اشخاص آن را در حین ترجمه وبسایت نادیده میگیرند، ساختار URLها میباشد. از جمله در شرایطی‌که که قصد دارید کاغذ مغازه خودتان را ترجمه فرمایید و نشانی این ورقه اکنون Yourwebsite.com/shp میباشد، می بایست برای لهجه اسپانیایی نشانی آن را به yourwebsite.com/tienda تغییر‌و تحول دهید.

ریلکس ترین شیوه برای ایفا این فعالیت تغییر و تحول Slug همه صفحاتی میباشد که ترجمه میکنید. خواسته از Slug شناسه ای میباشد که بعداز نشانی تارنما برای هر برگه دیده میشود. در نمونه های بالا Shop و Tienda دو Slug میباشند.

با استعمال از TranslatePress شما میتوانید Slug همه صفحه ها را به راحتی تغییر و تحول دهید. در منوی زیر لهجه انتخابی، لیستی از همه متن هایی که در کاغذ به فعالیت رفته میباشد مشاهده خواهید کرد. آیتم مرتبط با Slug معمولا در بالای شیت جای دارد.

ترجمه کردن Slug شیت اثر بسیار بالایی در ارتقاء ترافیک شما داراست و تنها کافیست در طی ترجمه دیگر قسمت های برگه، به ترجمه این قسمت نیز اعتنا نمائید.

همینطور دقت به تارنما مپ نیز اثر متعددی داراست. خوشبختانه پلاگین translatePress به طور اتومات برای همگی لهجه های نو وبسایت شما یک فولدر وبسایت مپ نو می سازد، ولی این امکان تنها در پلاگین سئو Pack در دسترس میباشد. با به کار گیری از این قابلیت و امکان شما می‌توانید برای کلیه پلاگین های دوستداشتنی seo هم تارنما مپ ساخت‌و‌ساز نمایید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:26

هرگاه از ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی اساس می‌‌گوییم، چک لیست سئو لغت ها کلیدی نیز همزمان به ذهن متبادر میگردند. لابد شما هم با آن تیم از بازاریابان محتوا واکنش داشته‌اید که تصور می‌نمایند محتوای seo شالوده یعنی محتوایی که کلمه ها کلیدی به وفور در آن قرار داده گردیده‌اند. ولی درواقع محتوای بهینه سازی شالوده نوعی از محتوا میباشد که به

موتورهای کاوش گر یاری می‌نماید تا مرتبه یا این که رنکینگ مقاله را بالا ببرند. با ساخت‌و‌ساز محتوای seo شالوده شما به موتورهای جستجو گر امداد خواهید کرد تا مقاله شما‌را پیدا نمایند، آن را فهم و شعور کرده و به موضوعی که می خواهید پوشش دهید متصل نماید.

به ذکر دیگر محتوای بهینه سازی مبنا بدین مضمون‌ میباشد که گوگل و بقیه موتورهای جستجو گر میتوانند آن محتوا را پژوهش نمایند، محتوا را به صورت مؤثر تعبیروتفسیر نمایند و آن را در مقر داده خویش ایندکس نمایند. هرچه استراتژی‌های بهینه سازی عالی باشد، ساخت و ساز محتوای seo اساس بیشتر متبوع قرار گیرد و گروه بهینه سازی بیشتر در روند ساخت سایت ترکیب گردد، شانس ایندکس شدن و درجه بندی در ورقه نخستین حاصل کاوش نیز بیشتر شود.

عنایت ساختارمند بودن محتوا در seo
مداقه ساختارمند بودن محتوا در seo و استخدام نویسندگان محتوای قادر مدام آیتم سفارش قرار گرفته میباشد. یکی دلایلی که ساختارمند بودن در ساخت‌و‌ساز محتوای seo شالوده را حائز اهمیت می‌نماید، «نردبان تعامل آنلاین» میباشد.
یوزرها موتورهای کاوشگر از پله زیر استارت می‌نمایند و به سمت بالا جنبش می‌نمایند:

4. محتوا کاربر را مشغول می‌نماید.
3. تیتر مقاله عشق استفاده کننده را به خویش جلب می‌نماید. توضیحات متا مبنی بر این عشق میباشد.
2. محتوا از روش سئوی توانا از لحاظ کاوش و کلمه ها کلیدی در درجه بالایی قرار میگیرد.
1. یک عبارت کاوش با لغات کلیدی متعدد وارد موتور کاوش میگردد.

برای حصول‌وکاری که از اصول نردبان تعامل آنلاین به کار گیری می‌نماید و در ایجاد محتوای seo مبنا چیره می‌باشند، سود پایانی این میباشد که یوزرها موتور کاوش تخت گاز از مشتریان بالقوه به مشتری یا این که ارباب بازگشت یا این که خواننده تبدیل میگردند.
زمانی که‌این مشتریان یا این که ارباب بازگشت‌ها یا این که خواننده‌گان به‌طور مداوم در معرض محتوای دیدنی قرار میگیرند، به مارک شما دارای تعهد می شوند. براین اساس فارغ از عمیق شدن رابطه استخراج‌وکار و مشتری، وفاداری نتیجه ها گردیده سبب ساز ارتقاء فروش سهل‌خیس و نرخ فراتر رجوع و برگشت سرمایه می‌گردد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:36

وردپرس یکی‌از شایسته ترین سیستم‌های مدیر محتوا برای ساخت سایت میباشد. با امداد این سیستم و سوای نیاز به کدنویسی به راحتی می‌قدرت اینترنت‌وب سایت ماهر پیاده سازی کرد. چک لیست سئو البته پیاده سازی کردن تارنما وردپرس به معنای رونق بیزنس و ورود به دنیای وب وجود ندارد. بلکه بعداز نقطه نهایی پیاده سازی، مرحله‌ی اصلی‌تری آغاز می گردد. این مرحله seo و با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت میباشد که با یاری پلاگین بهینه سازی در وردپرس اجرا می گردد. البته seo متن چیست؟ پیرو به گستردن بیشتر ساخت‌و‌ساز متن بهینه سازی گردیده و افزونه آیتم به کارگیری برای آن میپردازیم.

بهینه سازی متن چیست؟
seo یا این که بهینه سازی از عبارت Search engine optimization به معنای با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش گرفته گردیده‌است. متن بهینه سازی گردیده نیز به محتوایی گفته می‌گردد که در آن همگی الگوریتم‌های موتور جستجوی گوگل رعایت گردیده باشد. در مجموع کلیه موتورهای کاوش و بویژه گوگل برای درجه‌بندی اینترنت‌وب سایت‌ها، ضوابط خاصی را انتخاب کرده‌اند. اکنون اینکه هیچ یک از این ضوابط به صدق مشخص و معلوم وجود ندارد. یعنی این مجموعه تا به امروز اعلام نکرده میباشد که برای سکو‌بندی وب سایت‌ها از چه معیارهایی به کارگیری می‌نماید.

به همین برهان بین وبمسترها دانشی به اسم بهینه سازی صورت گرفته میباشد. این علم به تحقیق الگوریتم‌های گوگل و اثر آن بر سکو‌ی تارنما میپردازد. دارای تخصص بهینه سازی هم کسی میباشد که متن seo گردیده را برای افزایش درجه‌ی تارنما ساخت‌و‌ساز و منتشر می‌نماید. یک اینترنت‌تارنما بهینه سازی گردیده همراستا با الگوریتم‌های موتور کاوش فعالیت می‌نماید. پس در حاصل کاوش در صفحه های اولیه چشم می شود.

قاعدتاً اینگونه اینترنت‌وب سایت‌هایی بازدیدکنندگان بیشتری دارا هستند. از سوی دیگر بخشی از این بازدیدکنندگان و کاربرانی که وارد وبسایت میگردند، به مشتری تبدیل میشوند. پس یک متن seo گردیده میتواند تعداد مشتریان یک وب سایت را یک سری موازی نماید. در پی فراگیری seo وبسایت وردپرس به فراگیری بهینه سازی متن میپردازیم:

چطور متن seo گردیده ساخت کنیم؟

همگی موتورهای کاوش و بویژه گوگل برای پرهیز از جعل و سوءاستفاده بعضا از وبمسترها، به صورت عصر‌ای الگوریتم‌های خویش را تغییر‌و تحول می دهند. در‌این‌صورت‌ یک دارای تخصص بهینه سازی و یا این که دارای تخصص ساخت محتوا برای بهینه سازی متن در وردپرس سردرگم می شود. از جمله در قبل گذاشتن وسعت متعددی از لغات کلیدی در یک متن سبب ساز بیشتر چشم شدن آن میشد. البته این واحد سنجش رفته‌رفته کنار گذارده شد. چون بعضا از وب سایت‌ها تنها به تکرار لغت ها کلیدی اعتنا داشتند. همین قضیه سبب می شد تا از چگونگی محتوا کاسته خواهد شد و متن بهینه سازی گردیده گزینه پسند یوزرها واقع نشود.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 14:05

چنانچه در بیزنس خویش از گوگل ادز به کار گیری می‌کنید، چک لیست سئو با یقین می بایست با فاکتور امتیاز کیفی در گوگل ادز یا این که Quality Score آشنا باشید. این شاخص یکی فاکتورهایی میباشد که گوگل برای اعتقاد از بالا بودن چگونگی تبلیغات و محتوای صفحاتی که تبلیغات در آن منتشر میشوند، انتخاب نموده است. در شرایطی که مایلید با این فاکتور بیشتر آشنا گردید، در‌این راهنما از ژاکت یاور ما باشید. در‌پی معنا امتیاز کیفی در گوگل ادز و مداقه آن را تحقیق می‌کنیم، شیوه های ارتقای آن را میبینیم و با مشکلاتی که ممکن میباشد این شاخص را کاهش دهند، آشنا می شویم. قبل از آن ببینیم گوگل ادز چیست.

امتیاز کیفی در گوگل ادز چیست؟
امتیاز چگونگی یا این که به عبارتی Quality Score در واقع امتیازی میباشد که گوگل به چگونگی تبلیغات و محتوای لندینگ پیج های تبلیغات و همچنین به رابطه لغات کلیدی و تبلیغات متبوع شما می‌دهد. این امتیاز در مقطع میان 1 تا 10 جای‌دارد.

این امتیاز با فرمول ذیل در انتخاب مرتبه هر اطلاع رسانی به کار گیری می‌شود:

امتیاز کیفی گوگل ادز × توصیه برای CPC =جايگاه اطلاع رسانی

به این ترتیب هر چه امتیاز کیفی در گوگل ادز بیشتر باشد، درجه اطلاع رسانی نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی گوگل هم تحت عنوان مشوق بالا بودن سکو گوگل ادز، نصیب کمتری از هزینه تبلیغات شما می‌گیرد. به همین جهت هم استخراج و کارهایی که دارایی محدودی دارا هستند و میخواهند سکو هر اطلاع رسانی آن ها بیشتر گردد و در درجه های رفیعتر اطلاع رسانی قرار بگیرند، می‌توانند روی بالا بردن امتیاز کیفی گوگل ادز اتوماتیک نمایند (حتی چنانچه سفارش آن ها کمتر از رقبا باشد).

امتیاز چگونگی مبتنی بر چه فاکتورهایی انتخاب می گردد؟
فراتر کلاً اشاره کردیم که امتیاز کیفی در گوگل ادز به چه فاکتورهایی متعلق میباشد. البته بیایید نگاهی با جزییات بیشتر به طرز انتخاب این امتیاز بیاندازیم. فاکتورهایی که امتیاز گوگل ادز را انتخاب می نمایند، عبارت اند از:

CTR (Click through rate)
رابطه هر واژه کلیدی با دسته تبلیغاتی آن
چگونگی محتوا و تجارب کاربری لندینگ پیج مد لحاظ
معیار رابطه محتوای لندینگ پیج
ترازو رابطه متن تبلیغاتی
تاریخچه تلاش اکانت گوگل ادز
تمامی این فاکتورها تأثیر متعددی بر امتیاز کیفی پایانی شما خواهد داشت. شاید بپرسید که کدام یکی‌از این فاکتورها بیشترین تأثیر را داراست؟ در پاسخ می بایست بگوییم که هیچکس نمی داند دقیقاً وزن هرمورد از این فاکتورها در Quality Score چه قدر میباشد؛ البته این را میدانیم که CTR بیشترین مداقه را داراست. اکنون چرا نقش  CTR از همگی فاکتورها برجسته خیس میباشد؟

CTR به معنای نسبت کلیک میل کردن به چشم شدن میباشد. همان دیگر CTR انتخاب می نماید که یک‌سری درصد از عده ای که وارد یک برگه از تارنما گردیده اند، در آن شیت روی چیزی کلیک کرده اند. پس در خصوص تبلیغات گوگل یا این که به عبارتی گوگل ادز نیز CTR بدین مفهوم میباشد که یک سری درصد از اشخاصی که تبلیغات را چشم اند، روی آن کلیک کرده اند. خب حال میتوانیم فهم کنیم که چرا CTR تا این حد برای امتیاز کیفی گوگل ادز اساسی میباشد. در واقع هر چه نسبت کلیک ها به تعداد تمام کاربرانی که یک تبلیغات را چشم اند بیشتر باشد، این نشانگر آن میباشد که تبلیغات شما مفیدتر و صحیح خیس بوده میباشد. ما پیشتر توضیح دادیم CTR یا این که نرخ کلیک چیست.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:24

به ذکر معمولی پیاده سازی ریسپانسیو رویکرد حلی میباشد چک لیست سئو که به واسطه آن می‌اقتدار پیاده سازی ساختاری صفحه های وبسایت را با اعتنا به برگه نمایشگر به صورت اتومات تهیه و تنظیم نمود. زمانی که شما تارنما خویش را با یکسری ردیف در کنار هم پیاده سازی میکنید، به هنگام اکران وب سایت بر روی برگه کامپیوتر مبتلا نقص‌ نخواهید شد، به این دلیل که این شیت اکران به قدری پهن است که بتواند پیاده سازی شما‌را به خیر و خوبی اکران دهد. درحال حاضر در‌صورتی‌که بخواهید همین پیاده سازی را روی شیت اکران گوشی بالا بیاورید، فیض شغل رضایت نصیب نخواهد بود. در‌این حالت به جهت محصور بودن برگه اکران، همه قسمت‌ها به هم خواهند جاری شد و پژوهش و دسترسی به آن‌ها طاقت فرسا گردد.

شیوه طراحی وب سایت ریسپانسیو به مراد حل همین مورد به وجود آمده میباشد. با طراحی این راه و روش شما می توانید پیاده سازی مخصوص با دقت به اشکال صفحه های اکران داشته باشید. با این فعالیت مخاطبان شما با هر دستگاهی که به وبسایت شما دسترسی پیدا نمایند، میتوانند تجربیات‌ای بهتر و کیفیت عالی داشته باشند. با طرز ساخت سایت با وردپرس آشنا گردید.

 

شناخت با وبسایت برخورد گرا و تطبیقی
برای اینکه بتوان با دقت به صفحه های اکران متفاوت ساخت وب سایت را هماهنگ تشکیل داد، از طریق‌های پیاده سازی گوناگونی به کارگیری می‌گردد. گزینش از در میان این شیوه‌ها می تواند با دقت به صلاحدید طراح متعدد باشد، البته فیض پایانی به هر اکنون یکسان خواهد بود.

یک کدام از طریق‌های ساخت سایت به صورت ریسپانسیو، پیاده سازی تطبیقی میباشد. طی این پیاده سازی یک‌سری ورژن از طراحی وب با دقت به صفحه ها اکران و دستگاه‌های متفاوت ارائه داده می‌گردد و آن‌گاه هر مخاطب میتواند با دقت به دستگاه خویش مثال پیاده سازی معلوم را مشاهده کند. نحوه دیگر طراحی وب ریسپانسیو به صورت عکس العمل گرا میباشد. طی این شیوه صرفا یک ورژن پیاده سازی و پوسته بندی برای وبسایت ارائه داده می گردد، البته این ورژن به خیر و خوبی با صفحه های اکران متعدد هماهنگ گردیده و فیض‌ای مطلوب را به مخاطب اکران میدهد.

زمانی که یک تارنما به واسطه پیاده سازی عکس العمل گرا ریسپانسیو گردیده‌است، دستگاه هر مخاطب به هنگام اکران وبسایت قادر است به پوشه مهم کد CSS وبسایت دسترسی داشته باشد و آن گاه پیاده سازی مطلوب با خویش را اکران دهد؛ از سوی دیگر با پیاده سازی تطبیقی، یک اسکریپت وجود خواهد داشت که قادر است بعد ها و اندازه برگه اکران را تحقیق کند و آن گاه پیاده سازی مطلوب با آن را اکران دهد. با وجود اینکه گفتیم سود استعمال از هر دو طریق تطبیقی و برخورد گرا برای ساخت وب سایت ریسپانسیو یکسان میباشد، ولی حق تقدم با طرز برخورد گرا خواهد بود.

برهان برتری پیاده سازی برخورد گرا چیست؟
تا چند روز قبل با دقت به اینکه بقیه گجت‌ها مانند تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و… گسترش نکرده و میان عموم ترویج نداشتند، هماهنگ بودن ساخت وب سایت فقطً با کاغذ اکران کامپیوتر کافی بود و نیازی به ریسپانسیو بودن وبسایت احساس نمی شد، ولی امروزه اشخاص از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و… بسیار بیشتر از کامپیوترهای خویش به کار گیری می‌نمایند؛ از این رو برای راضی نگه داشتن همگی مخاطبان، ریسپانسیو بودن تارنما امری ضروری میباشد. از سوی دیگر دستگاه‌های هوشمند با بعد ها و خصوصیت‌های بسیار متنوعی ساخت‌و‌ساز میشوند و همین نکته میتواند دردسرهای شما‌را برای امداد دریافت کردن از طریق تطبیقی ارتقاء دهد. با به کار گیری از پیاده سازی برخورد گرا وبسایت شما با نگهداری الگوی اساسی پیاده سازی خویش برای اکران یافتن در بقیه صفحه های اکران مطلوب خواهد بود. راجع به عنایت ریسپانسیو بودن تارنما های فروشگاهی بخوانید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 107 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:09

همینطور یکسری نکته دیگر نیز وجود دارااست که بایستی به آن دقت داشته باشید. چک لیست سئو شما می بایست از بخش User settings مطلقاً Time Zone خویش را روی Asia / Tehran قرار دهید و نشانی اینترنتی خویش را Verify نمائید. مورد نیاز وجود ندارد در اینجا سایر بخش‌ها را تغییر و تحول دهید. Default Test Server Region را توصیه میکنیم که روی Vancouver قرار دهید.

نصیب پیکربندی مخاطب در GTMetrix
ضمن این Default Browser را روی کروم قرار دهید و مورد Test Conection را با اعتنا به اینکه سرعت اینترنتی در کشور‌ایران معمولاً دربین 1 تا 3 مگابیت میباشد روی 3G Mobile قرار دهید که خیلی ظریف‌خیس و حقیقی و واقعی‌خیس سرعت شما‌را آرم می دهد. این را هم در حیث داشته باشید که با این عمل در صورتیکه سرعت بارگذاری صفحه ها شما فراتر رود به خیال و خاطر این پیشین میباشد و از این بابت مشکلی نیست. آن‌گاه تغییرات خویش را ذخیره نمائید.

پیکربندی Default browser در GTMetrix
نکته دیگری که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که حتی در صورتی‌که شما از CDN هم استعمال می کنید در قسمت YSlow CDN Hostnames این موردها را وارد نمایید: Arvancloud.com .NS1. Arvancloud.com ،NS2. Arvancloud.com آن گاه بایستی ساب دامین هاست دانلودی که از آن استعمال میکنید را می بایست وارد نمائید.

به عنوان مثالً در اینجا ما CDNMihanwp.com را وارد کرده‌ایم. وقتی که‌این تغییرات را ذخیره نمایید دیگر در نصیب CDN به شما پیام غیرفعال بودن CDN را نمی‌دهد. ولی این مایحتاج به التفات چندانی ندارد.

اینک زیرا ما Test Conection را روی 3G Mobile قراردادیم Page Speed ارتقاء پیدا می‌نماید. این درواقع آن هنگامی میباشد که ارتفاع میکشد شیت وبسایت به طور کاملً بار گذاری گردد. درصورتی که حتی به خدمت‌های مانند Google Page Speed نیز مراجعه‌نمایید مشاهده می کنید که سرعت بار گذاری همین میباشد. برای اینکه همگی یوزرها شما با هر سرعت اینترنتی به وبسایت شما مراجعه نمایند اصلی میباشد که دارنده یک سرعت تقریبی باشید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:26

آیا داده‌های نرخ کلیک (CTR) ارگانیک، چک لیست سئو بر سکو‌بندی صفحه ها تأثیر می گذارند؟ این مسئله سال‌های سال یکی موضوعات اصلی در صنعت بهینه سازی و کاوش بوده میباشد. بعضا معتقدند تأثیر CTR بر جايگاه‌‏بندی چیزی بیش تر از یک افسانه به یاد ماندنی وجود ندارد. مثل هنگامی که بشر‌ها و دایناسورها هم زمان با هم معاش می‌کردند!

البته برخی دیگر متقاعد گردیده‌اند که گوگل بایستی داده‌های یوزرها پایانی را تحقیق کند، چون سوای آنان نمی‌تواند به صفحه ها، مرتبه‌ تخصیص بدهد.

گوگل این حیث دوم را بیشتر قبول دارااست.

نکته کلیدی این میباشد: در شرایطی‌که شیت‌ای در مرتبه سوم گوگل قرار بگیرد‌، البته CTR آن خیلی خیلی زیاد باشد، ممکن میباشد گوگل تصمیم بگیرد به آن شیت، رده بالاتری بدهد چون واضح میباشد که اشخاص متعددی به آن عشق‌مند می باشند.

به حیث بدیهی میاید، این‌طور وجود ندارد؟

در‌حالتی که صحت دارد‌، می بایست بتوانیم آن را اندازه‌‎گیری کنیم! درین مقاله میخواهیم آرم بدهیم که آیا الگوریتم رنک برین ممکن میباشد رینگ گمشده دربین CTR و مرتبه‌‎بندی باشد؟

در‌این نوشته‌ی‌علمی با مطالب تحت آشنا می شوید:

رنک برین چه فعالیت می‌نماید؟
این روز ها تمامی درباره رنک برین سخن‌ میزنند و داعیه می‌نمایند کارشناس آن می‌باشند. RankBrain-shaming تخت گاز در اکنون تبدیل شدن به یک اپیدمی صنعتی میباشد.

آیا کلیه اشخاصی که خودشان را در این مورد دارای تخصص می دانند، مطمئن می باشند که درخصوص چه چیزی حرف می‌نمایند؟

مدتی پیش، پل حرفه ای یک کدام از اعضای گوگل خاطرنشان کرد: خویش گوگل هم دقیقا نمی‌داند رنک برین چه کاری اعمال می‎‌دهد! خیره کننده میباشد خیر؟

اکنون بیایید به سراغ دو تا از صورت‌های مشهور‌خیس گوگل برویم: گری ایلیز و جان مولر.

به حیث می رسد ایلیز این ایده را که رنک برین قادر است به اساسی‏‌ترین استدلال سکو‎‌بندی تبدیل خواهد شد، مطرح کرد. گرگ کورادو (یکی از دیگر از اعضای گوگل) به صورت علنی اظهار داشت که: «رنک برین سو‌مین سیگنال اساسی در مرتبه‌بندی میباشد که به سود جستجوی گوگل یاری می‌نماید.»

ایلیز هم در توییترش نوشت: «رنک برین به ما قابلیت و امکان می دهد تا سوال های یوزرها را خوب ادراک کنیم. این الگوریتم هیچ تاثیری در کرال و ایندکس شدن یا این که جایگزینی هر چیزی در سکو‌بندی ندارد». ولی بعدا دیدیم که‌این‌طور وجود ندارد و رنک برین می تواند درجه‌بندی را تغییر تحول بدهد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 14:46

کاری که یک سئوکار جاری ساختن میدهد این میباشد چک لیست سئو که عبارت کلیدی را با دقت به مسئله و محتوای اینترنت‌وب سایت شما معین نماید و اینترنت‌تارنما شمارا با استعمال از این عبارت به‌نوعی رویش دهد که با کاوش کردن آن، تارنما شما اکران داده گردد. برای مثالً هر که نصیب سئوی تارنما کشور وردپرس را مدیر می‌نماید، لغات کلیدی مربوط به محتوای وبسایت مثل وردپرس یا این که پوسته وردپرس را پیدا کرده و وب سایت را با به کار گیری از این عبارت seo می‌نماید. به سیرتکامل‌ای که زمانی عبارت وردپرس در گوگل کاوش می شود، وبسایت مملکت وردپرس جز حاصل اولیه گوگل به شمار می آید. چون با امداد این عبارت اینترنت‌تارنما خویش را بهینه سازی کرده‌ایم. در واقع شما برای این شغل بایستی هر عبارتی که مرتبط با حوزه کاری‌تان می گردد را در حیث گرفته و وبسایت خویش را با رعایت آن seo فرمایید.

نکته بسیار مهمی که بایستی دراین باره به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که تحت عنوان سایتی که در یک‌فن خاص آغاز به شغل نموده است. می بایست کلمه ها کلیدی متبوع خویش و کاربرانش را پیدا نماید. از جملهً چنانچه شغل شما فراگیری وردپرس میباشد. نیازی وجود ندارد وبسایت خویش را با یک عبارت بی‌ربط مثل اجاره خودرو seo نمائید. شاید این مورد بسیار بدیهی به حیث رسد که شما نباید وب سایت خویش را با به کار گیری از عبارتی که هیچ ربطی به محتوای تارنما ندارد بهینه سازی نمائید. ولی اکثری مدیران وب سایت، این مورد را دانسته نادیده میگیرند و نسبت به آن بی‌دقت می باشند. برای مثالً شما اینترنت‌سایتی را اداره می کنید که در حوزه بازاریابی عمل می‌نماید. ولی در وبسایت خویش یادگرفتن پیاده سازی پوسته وردپرس قرار می‌دهید. یعنی مبحثی را گشوده میکنید که هیچ ارتباطی با حوزه کاری شما ندارد. صراحت دارد که رابطه کوچکی در میان این دو وجود داراست.

گزینش کلید واژه و کلمه کانونی
اعتنا داشته باشید فردی که نرم‌افزار‌نویسی را در اینترنت‌وب سایت شما کاوش می‌نماید، احتمالاً نرم‌افزار‌نویسی میباشد که عشق و علاقه‌ای به بازاریابی ندارد. به همین منجر درصد اینکه از شما یک عصر یادگرفتن بازاریابی خریداری نماید بسیار زیر میباشد. پس شایسته ترین طریق این میباشد که در حوزه کاری خویش پرکاربردترین لغات کلیدی را پیدا کرده و تارنما خویش را با رعایت آن بهینه سازی فرمایید تا بتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید. در واقع خوب میباشد عوض اینکه در وبسایت بازاریابی خویش زمان نرم‌افزار‌نویسی و پیاده سازی پوسته قرار دهید. انرژی و فرصت خویش را صرف ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا در قضیه بازاریابی نمائید. بعد از اجرا شغل های بیهوده پرهیز کنید. نکته آتی که بایستی به آن دقت نمایید این میباشد که هر کاغذ از اینترنت‌تارنما خویش را با یک عبارت کلیدی خاص بهینه سازی فرمائید.

یکی یوزرها، درباره تارنما خویش سؤال داشت که چرا هنگامی اینجانب در ورقه اساسی وب سایت خودم از عبارت چاپ استکان به کارگیری کرده‌ام؛ وقتی که‌این عبارت در گوگل سرچ میگردد کاغذ‌‎ی دیگری از وبسایت گشوده می شود. برهان این واقعه این میباشد که شما بایستی هر برگه از اینترنت‌وبسایت خویش را با استعمال از یک کلید کلمه کانونی بهینه سازی نمائید. از جملهً شما با جستجوی یادگرفتن وردپرس در گوگل، برگه مرتبط با فراگیری وردپرس در کشور وردپرس را مشاهده خواهید کرد. نباید توقع داشته باشید ورقه اساسی تارنما شما اکران داده گردد به دلیل آن که برگه اساسی با عبارتی به غیر از فراگیری وردپرس seo شد‌ه‌است. حتی در حالتی که با این عبارت هم بهینه سازی گردیده باشد. گوگل با اعتنا اینکه در کاغذ مهم تارنما شما موضوعات مختلفی در ارتباط با وردپرس نقل شده میباشد. مخاطب را به برگه‌ای هدایت می‌نماید که به‌طور بدون واسطه به مقصود و منظور وی اشاره گردیده باشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:37

آنچه به‌دنبال خوا هیم بیان کرد، چک لیست سئو لیستی از رایج‌ترین اقدامات و تکنیک‌هایی میباشد که می بایست در هنگام تکثیر آنلاین یک مقاله در لحاظ گرفته شوند.

سئو تیتر برگه (title) : از برچسب‌های تیتر برای انتخاب عنوانی که در صفحه های حاصل کاوش برای محتوای شما اکران داده می شود به کارگیری میشود. اعتنا فرمائید که‌این تیتر از تیتر نوشته‌ی‌علمی متمایز میباشد و می بایست تا مکان ممکن محتوای جانور را معرفی نماید تا یوزرها برای کلیک روی آن در نتیجه ها جستجویشان ترغیب شوند.
توضیحات متا (Meta description): توضیحات متا نیز مانند برچسب‌های تیتر بایستی یکتا و بامعنی باشند. در‌حالتی که گوگل تارنما شما‌را فراخوانی نماید و متوجه خواهد شد که توضیحات متای آن دقیقا شبیه یک شیت دیگر میباشد، سایتتان را با سقوط درجه‌ی آن جریمه خواهد کرد. توضیحات متا همینطور میتوانند دربرگیرنده یک قسمت ترغیب کننده مانند «بیشتر بخوانید» باشند تا یوزرها را به سوی کلیک روی تارنما شما هدایت نماید.

برچسب‌های تصویر: متنی که تحت عنوان متن جایگزین به یک تصویر الصاق می گردد، می بایست تا مکان ممکن داده ها موردنیاز درباره آن تصویر را ارائه دهد. بیشتر سیستم‌های رئیس محتوا مانند وردپرس قابلیت افزودن این برچسب‌های تصویر را مهیا می‌نمایند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 15:48

فرایند فعالیت SERP بستگی به نوع موتورهای کاوش دارااست. چک لیست سئو ولی اکثر آنها بدین شکل شغل می‌نمایند که ربات‌هایشان همیشه پیوند اینترنت‌تارنما‌های نو را پیدا کرده، مطالب، تصاویر و کلیپ‌ها را ایندکس و چک می‌نمایند. آن گاه آن ها را در مقر داده خویش ذخیره می‌نمایند. بعد هر اینترنت‌وبسایت نسبت به امتیاز و مرتبه‌بندی که گوگل برایش گزینش می‌نماید جایگاهش در SERP گوناگون میباشد.

بدین ترتیب مشخص و معلوم میباشد که هرچه درجه‌بندی یک تارنما خوب باشد و در بالا SERP اکران داده گردد، بازدید و فروش بیشتری خواهد داشت. درحال حاضر که از التفات این زمینه باخبر شدید، بایستی برای بهبود جايگاه اینترنت‌سایتتان در SERP همت نمایید. 

شیوه های بهبود SERP
ربات‌های گوگل نسبت به چگونگی مطالب اینترنت‌سایتتان سکو آن را گزینش می‌نماید. به همین انگیزه هر چه مطالب و ویدئوهای سایتتان موثر و کیفیت بالا‌خیس باشند، مرتبه‌بندی و امتیاز آن عالی خواهد بود. فقط کافی میباشد که نحوه‌های بهینه سازی کردن وب سایت را حافظه گرفته و آنان‌را انجام نمائید. آن‌گاه تاثیرش را روی سکو خویش در SERP خواهید روئت کرد.

کارهایی که برای بهبود منزلت خویش در SERP میتوانید اعمال دهید:

ایفا مواقعی که به seo شدن اینترنت‌وب سایت‌تان یاری می‌نماید.
گزینش لغات و کلمات کلیدی مطلوب بسیار التفات دارااست.
پیوند دهی داخلی و فرنگی داشته باشید.
محتوای کیفیت خوب و اثر گذار ایجاد فرمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 14:07